Trötter !

Vi hade en jätte trevlig utekväll  igår,vi började med en en bit mat på stan sen tog vi oss ner till Golden Hits,tyvär så kom vi lite för sent med tanke på att det alltid är köer in dit,party dödare kallas det för,men som tur var så behövde vi inte stå där i mer än en halvtimme,så det var helt okej.
Vi sprang på Jonny och Per som var på samma Birka kryssning när vi var iväg med tjejgänget för nga veckor sen,väldigt trevliga grabbar måste jag säga,vi satt och pratade nästan hela kvällen med dom,så inte så mga dans steg denna kväll men det gjorde absolut inget för vi hade så trevligt,kul att bara sitta och snick snacka.
När vi stängt Golden, så tog Laila och jag bussen hem,skönt att Laila skulle sova över hos mig för jag verkligen hatar att gå själv ute när det mörkt ute och klockan e mkt,tyvär så blir det lite så att jag drar mig för att göra grejer ute på stan, när jag vet att man ska gå hem själv sista biten,tråkigt att behöva känna så..
Klockan blev rätt mkt innan vi kom i säng,så idag kommer det verkligen att bli en riktig slappar söndag,gu vad skönt att bara få vara hemma och inte göra mga knop.
Nu när jag tänker efter så e jag riktigt seg,ska ladda upp lite bilder och lägga upp här,sen ska jag nog bara lägga mig på soffan och hoppas at det kommer ngt bra program på tv:n..



















Tack för trevligt sällskap Laila,Jonny och Per !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0