Vad tror ni ?

Spiraler

Jag skulle verkligen behöva en ny hårfön,undrar om den här produkten funkar på spikrakt hår som mitt,vad tror ni ?


Skulle man kunna torka och styla håret på en och samma gång? Enkelt? Tydligen ska Spin Curl från Remington göra lockar samtidigt som du torkar håret.

Så här funkar det: Placera en hårslinga i munstycket (kolla bilden ovan) och rör sedan fönen upp och ner, så gör luftströmmen att slingan tvinnas ihop. Resultat? Lösa, mjuka lockar utan frissig feeling. naturligtvis kan du använda fönen utan spin curl-munstycket och bara torka håret.

Titta efter den här paketen:

SpinCurl kostar ca 600 kr.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill ha en sån :D

Mamma jag tycker din blogg är jätte fin.

Och självklart är du väldigt duktig på

att blogga för att vara ganska ny.

2009-10-28 @ 23:52:37
URL: http://typsliinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0