Varför dömmer vi..

I morse när jag åkte hem från jobbet så lyssnade jag på radion som jag alltid gör..
då spelades iallafall Whitney Houstons nya låt I Look to you,vilken röst,helt otroligt..hade nästan glömt hur grym hon är,kul att hon att tagit sig upp till ytan igen efter att hon mått så dåligt,det är lätt att vi människor dömmer alldeles för fort,bara för att hon har pengar och förstört sitt eget liv,för det är väl ingen som tvingat i henne drogerna..men vem är igentligen fel fri ? tror inte att det finns någon som är det,så jag ger henne självklart en ny chans.
Jag vet iallafall vad jag ska göra idag,jag ska köpa hennes nya skiva och lyssna på den med ett öppet hjärta !



Om det är ngn av er som inte hört hennes skiva så kan jag rekommendera er att göra det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0