90 minuter kondition

Hela min dag har varit tvärtom emot vad den brukar vara,så fick köra träningen nu på kvällen,ogillar det p.g.a. att det är så hysteriskt mycket folk på kvällen och köer till alla maskiner och apparater,men jag hade flax för min favorit maskin var precis ledig när jag kom,så körde 1 timme på crosstrainern och sen fortsatte jag på cykeln 30 minuter efter,så idag är jag nöjd med mitt långa konditions pass (men hjärnspöken viskade självklart,det här skulle du då ha gjort imorse innan frukost,för då hade du brännt mer fett).


När jag kom hem så stod det fräsch fruktsallad fram dukad,mums smakade oerhört gott!



Kommentarer
Postat av: Li

duktiga du och vad gott med fruktsallad! (känns som jag skriver det ofta i inlägg men alltid glömmer att göra det sen...)

2010-04-19 @ 22:24:32
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0