Confession

Älskar att städa

Hur sjukt det än låter så älskar jag att städa (det har jag nog sagt förr),så vi har ingen städhjälp hemma som många har i dagens stressade samhälle,men något som jag slutat att göra själv är att tvätta fönstren,när det är dax för dom så ringer jag min lilla window boy *ler* såå himlans smidigt och dom blir ju så grymt fina,svårt att få dom så bra själv och så fort som han gör det..shit,för en annan skulle det ta några timmar att få dom så fina och sen är det ju inte bara ett eller två fönster i ett hus,så måste erkänna att jag blivit väldigt bekväm med att få dom tvättade..

Efter den här vedervärdiga vintern så är det dax för vårputsen,så nu är det hög tid för mig att ringa och beställa en dag då jag får hjälp med att få dom fina igen,längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0