efterlyser en riktigt duktig frisör

Är det någon som vet en bra frisör..


Är i akut behov
av en ny frisör,snyft..jag vill ju ha tillbaka min Maja och Sophia,men det blir nog omöjligt då båda flyttat,så nu måste jag verkligen hitta en ny som jag kan släppa lös med mitt hår,för nu ser mitt hår inte alls roligt ut.

Jag vill ha en erfaren duktig frisör och jag struntar i priset helt ärligt,är villig att betala en hel del bara jag blir nöjd,för jag tycker att håret på en människa gör otroligt mycket,sen så måste man ju kunna lita på sin frisör och känna att man är trygg i hans/hennes händer och inte bara klipper på måfå,utan gör det med hela hjärtat och med känsla.

Saxen ska sitta som gjutet i handen och ingen stressad frisör,jag vill verkligen känna att jag kan slappna av och lita på det han/hon gör !! 

 
 











































Vill absolut inte ha en kort frisyr,vill ha en fräsch stilren frisyr med längderna kvar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0