ett inlägg från min dotters blogg

Ha ha haaa kunde inte mer än skratta när jag läste det här imorse på min dotters blogg,söta unge !

Kunde inte låta bli att visa den för er *ler & fnissar*,självklart blir jag glad och stolt över att min dotter känner så över mig,men kan inte riktigt hålla med om att dom flesta mammor är tanter,för alla är ju olika..


Jag har en cool mamma

Visste ni att..?
Min mamma är fett cool, hon är ingen tant mamma som de flesta mammor är. Hon är ung snygg & sexig. Skoja. Hehe. Nej men hon är faktist 37 år. Hon följer modet. VÄLDIGT MYCKET! Hon sminkar sig. Hon säger donken istället för macdonalds. Hon är grym. Hon brukar ta ego bilder. hehe. Som vi alla ungdomar gör. Men bara för skojskull. Min mamma har också en blogg. Coolt va? Din mamma är en tant, men min mamma är en ung & cool mamma. Exakt så är det. Jag lovar att era mammor är fett tråkiga. Typ kollar på bingolotto på kvällarna,sitter aldrig vid datan, smsar aldrig. Tar aldrig foton på sig själv. SÅ ÄR ERAN MAMMA, det vet jag. Därför är min mamma unik bäst & roligast så det så. Jag vet att mamma desutom läser min blogg just nu. Nice va?

Juste, hon går i högklackat,köper kläder på Gina,hon älskar att shoppa,hon sminkar sig. Fixar håret. Osv.
2010-04-06 @ 23:55:43

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahaha, vad gulligt. Jag antar att det är Hannas blogg du hittat detta på. Så söt hon är. KRAM.

2010-04-08 @ 15:31:43
Postat av: Hanna

Jenni är också cool :D

2010-04-09 @ 00:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0