Fredagsmys

Så har vi äntligen kommit till fredag igen

Har varit och storhandlat ännu en gång..ekade nästan i kylskåpet,så nu ser det lite annorlunda ut igen.

Fredag och det innebär,städa städa varje fredag för det tycker jag e kul...tra la la la la laaaa laaaaa,så träningen får bli lidande idag,tyvär..det bär emot men just nu känns det som jag måste prioritera mitt hem,har jobbat 3 av 4 nätter den här veckan och det märks här hemma,hm.

När jag är färdig med städningen ska jag nog bara sitta och fredags slappa innan det sen är dax att börja med middagen,är sugen på pasta så det får bli en ungersk pastarätt ikväll.

Vad ska du äta till middag en fredag som denna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0