Ge och ta,är det inte så man säger..

Lova mig en sak


Om du prövar att göra
"den nyttiga glassen",som jag tipsade om igår (mixa frysta bananer,frysta hallon,mogen avocado och lätt kesella),så är jag mer än nyfiken på vad du tycker om den,så please gör mig den tjänsten som lite feedback att berätta vad tyckte..skriv en kommentar.

Uppmaning,pröva att göra den! (men det finns en risk i om du gör den..du kan bli beroende,det verkar jag ha blivit)



Jag gjorde den idag igen,men struntade i fröna som topping och det var bättre då,i mitt tycke!

(ett till tips bara,när du fryser bananerna så skär dom i bitar och lägg dom i fryspåse,så går det lättare att jobba för mixern och hallonen behöver inte vara stelfrusna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0