Hej hopp! Sen jag kom hem från jobbet och ...

img_6807 (MMS)

Hej hopp! Sen jag kom hem från jobbet och storhandlingen har jag bara typ softat,är så sjukt trött så jag storknar snart..sov faktiskt en stund mitt på dagen och det händer ju verkligen inte ofta,skönt var det iallafall.Hanna och jag var till Haninge C igen för att byta storlek på hennes skor som vi köpte i tisdags,jag köpte en snygg blus,men vet inte riktigt om den sitter bra eftersom jag inte hann pröva den,var ju där precis vid stängning,så får pröva den här hemma istället,lägger upp bild i morgon,sen hittade jag en till fräch scarves som jag härmade min kompis Helena med,eftersom det var på henne jag såg den och tyckte att den var så fin,så ville jag också ha en.Gillar inte att härma folk,det är inte min stil att göra det,men frågade Helena om det var okej och det var det *ler*,men Helena vet att jag inte brukar härmas,ibland ser man bara något som man verkligen vill ha och den scarvesen var en sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0