Lyssna till ditt inre

Mysig kväll

Var på bio som sagt med min kompis Laila igår,vi såg Änglavakt,jag tyckte att den var väldigt bra men annorlunda,om man säger så här..det är inte så ofta att alla i biosalongen sitter kvar knäpptysta ända tills sluttexten rullat färdigt,men till den här filmen gjorde alla det.
Man fick sig en tankeställare om vad som är viktigt i livet och att man ska alltid ha tron på saker och ting som händer och sker,tro kommer man långt på..sen att vi ska lyssna till vår hjärta och inre,men hur ska man egentligen veta vad som är rätt att göra i vissa lägen i livet o.s.v.

Jag ska iallafall försöka hitta min inre röst i mig själv och försöka lyssna på den,om tar man sig tid,så tror jag att man hör den !

För dig som inte sett filmen kan det nog låta väldigt flummigt,men har du sett filmen så förstår du nog vad jag menar..

P.s. Ha alltid ett öppet hjärta och sinne även för vänner du inte känner,för du vet aldrig vem det är..D.s.

Ett tips gå och se filmen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0