Go'natt

Samma visa varje kväll..

Jag är riktigt trött nu och tänker gå och krama min kudde nu och drömma söta drömmar,för imorgon bitti ska jag upp med tuppen,ska upp vid 6 tiden för ovanlighetens skull,eftersom jag ska jobba dagpasset imorgon.


Så imorgon blir det inget bloggande (inte på dagen iallafall),ska försöka klämma in min träning antingen efter jobbet eller sen efter middagen,åh i helgen har jag varit jordens sämsta viktväktare varför är helgerna dom värsta jämnt,så funderar på att hoppa över vägningen på tisdag,för det kommer då defenitivt inte visa minus,men kanske borde jag stå för mina misstag och gå dit ändå och få reda på hur det verkligen är..

Hur ska jag annars kunna jämföra till veckan därpå,om jag hoppat över en vecka..hur hade du gjort,ärligt?





Tror att jag byter ut både frukost och lunch till Modifast (självklart med en mixad banan i) imorgon..
sen får det bli en bra och nyttig middag och självklart en massa frukt däremellan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0