Modifast/Chokladsmak är så god !

Stressar

Precis kommit hem från dagens träning,förbränning 1 timme på crossmaskinen och sen situps (dessutom innan frukost,så nu ska fettet bort) så var rätt hungrig nu när jag kom hem,så mixade ihop en choklad Modifast med en banan i..tyvär lite för stressad för att hinna med att laga något,så då är Modifasten ett toppen alternativ för mig.

Nu ska jag stressa in i duschen och sen ska jag på ATP möte,sen direkt efter det ska jag åka till jobbet för veckans första nattpass.

Ha en toppen dag!!



Har du inte provat den här,så gör det..den är grymt god,
men jag mixar ner en banan också,så då blir den ännu bättre,
smakar som en choklad shake,mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0