Shopping runda

Shoppat färdigt


Var som sagt en sväng till Centrum med Hanna och shoppade lite,usch ibland är det värre att springa och shoppa än jobba,var helt slut sen när vi slog oss ner för att äta middag,vi passade på att lyxa till det,så vi åt Kyckling Szechuang på ett ställe där som gör super fräch mat,minns inte namnet på stället bara.

Ja vi hittade lite nytt iallafall,lägger upp lite bilder på det imorgon,har inte tid just nu för strax ska jag fika med Helena (min kompis) som ska komma och kika på lill prinsen.




Kommentarer
Postat av: Li

hur härligt låter det inte med en shoppingrunda? =)

och ja, det är tokjobbigt att springa i affärer och pröva kläder -borde nästan räknas som träning =O)

Ang. hur jag visste det med lilla sötnos kissen så är det kanske för att jag är synsk?

Nja, snarare troligt att jag faktiskt blandade ihop datumen ;O)

2010-04-27 @ 20:58:06
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0