Skål för helgen

Äntligen snart fredag igen

Guu vad skönt att veckan skrider mot sitt slut,lika underbart varje vecka..det är något visst över helgerna (speciellt när man är ledig) och nu när det är vår och man kan börja vistas utomhus på ett helt annat sätt,bara sätta sig i lä någonstans med en kopp kaffe i handen och bara lyssna på fåglarna som kvittrar ikapp,är det inte underbart!!

Sorgligt bara att Solsidan hade säsongsavslutning förra fredagen..gillar den skarpt.Jag kan trösta mig med att det kommer nya avsnitt till hösten igen,yes!

Har sån idetorka på vad jag ska laga för gott i helgen,har du någon bra ide till mig,please!
Gärna något nyttigt också *blink blink*.




Snart kan man äntligen sitta ute i kvälls solen och ta en god drink,är inte det livskvalite!

Kommentarer
Postat av: Li

underbar känsla din bild förmedlar!

Har läst samtliga inlägg så jag sammanfattar i en komentar ;)

alltid skönt med städandet -då det är över och fint hemma!

Ikväll äter vi ost o skinkpaj till middag, inte nyttigast, men lite grahamsmjöl i degen så blir samvetet lite bättre ;O)

Nyttigt förslag på mat är ju om vädret håller i sig så varför inte grilla hemmagjorda hamburgare? Med en fräsch sallad, grillade grönsaksspett till *mm*

Ha en toppenhelg!

2010-04-16 @ 15:42:36
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0