Trevlig Valborg !

Valborg


Själv ska jag jobba,tog ett extra pass ikväll..hade varit mysigt att vara hemma med familjen men det var en lucka på jobbet och det fanns ingen som kunde ta det,så då får man ställa upp och som plåster på såren så är det ju extra bra betalt,typ dubbelt,så då känns det ändå okej att ta det.Får ha myskväll hemma med familjen imorgon istället.

I eftermiddag kommer Linn hem från Falun,skönt att få hem henne.Hinner hämta henne från skolan och krama henne innan det sen är dax för mig att åka till jobbet.

Söndag natt blir min sista natt för den här veckan,huh och den här veckan har varit intensiv 71 arbetstimmar har jag kommit upp i bara den här veckan,tjohoo kul när lönen kommer sen !
 





Kommer att mobilblogga under kvällen vid tillfälle sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0