hopplös groda utan ben..

Yääk,vilket påsk väder vi fått nu då..inte blir jag på gott humör av det inte,känner mig tvärtom lite låg idag,känns nästan som jag skulle vara på G och bli sjuk..hm,hoppas att det vänder.

Har varit iväg till vår butik för att storhandla igen (en vecka går fort),sen jag kom hem imorse så har jag grejat här hemma,tänk att det här evighets görat aldrig tar slut..är det någon mer som känner som jag?Städar,fixar och donar,tvättar,handlar och lagar mat och så fort jag hunnit färdigt i ena änden så är det dax att börja om någon annanstans,ibland känner jag en stor hopplöshet men så tänker jag att jag är nog inte ensam om att känna så här,eller?



Blev lite förvånad då mitt nya Iphone fodral damp ner i brevlådan,den var tillfälligt slut i sortimentet och skulle tidigast komma vecka 15,får väl se det som en liten påskpresent till mig själv *ler*,den kom ju rätt lägligt för det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Li

vardagssysslorna är verkligen tröttsamma! Jag sa det igår, hade precis tvättat allt i vår tvättkorg men så kom det nytt i den..

Snacka om ekorrshjul!

Kul med påskpresenten =O)

2010-04-02 @ 08:58:15
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0