Kan varmt rekomenderas

Första men inte sista besöket på Nem Nem

Ikväll provade vi Vietnamesisk mat för första gången,mm vad gott!

Det sägs att det är nyttigare än Thaimat,när man lagar Thaimat så använder man sig mer av både olja och cocosmjölk,i Vietnamesisk mat använder man knappt cocosmjölk alls.
Vad vet jag..det är bara vad jag hört.

Det var iallafall inte sista besöket på Restaurang Nem Nem,påminde väldigt om Thaistil i inredningen,inget flashigt alls men väldigt god mat,åt deras papayasallad till förrätt och guu vad god den var,godaste asiatiska sallad jag ätit hittills (tyvär glömde jag ta foto på den),vet att jag kommer att få abstinens efter den snart,så måste nog göra ett nytt besök dit väldigt snart.På menyn hade dom en massa gott som jag ville prova och då krävs det ju en hel del besök där,men inget mig emot!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0