i'm the worst..

Home sweet home

Äntligen hemma !

Raka spåret från nattpasset till Viktväktarna..är nöjd med veckans prestation -1,1kg,så det ger ju utdelning att engagera sig både med mat och träning,direkt efter v.v. så åkte jag till gymmet,peppad igen för ett nytt pass,så körde bröst & triceps och 1 timmes förbränning på min favorit maskin crosstrainern och ingen frukost hade jag hunnit få i mig heller,fy jag är ju bara sämst på det just nu..ja ja det får inte bli någon vana bara,det är det viktigaste och emellanåt är det bara bra att träna innan man ätiti frukost,för då förbränner man fettet direkt och inte det man precis ätit..

Så hej & hå,när jag äntligen kom hem var det bara ta ett äpple och tugga på och gå ut med lilla Leo på en promenad..

Konstigt nog så när man väl kommit över den där värsta hungers perioden utan att fått i sig något,så går det nästan över och man känner ingen hunger,hm..nu är klockan ett och jag har precis fått i mig en choklad Modifast (självfallet med en mixad banan i) iallafall,får ta och laga något ordentligt när jag duschat.




Kommentarer
Postat av: Li

Heja du till det fina resultatet och kämparglöden! =O)

2010-04-13 @ 17:53:17
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0