So what

Jordens tröttaste

Är sjukt trött idag..fattar inte varför..åkte till gymmet efter Telenor besöket,inte fick jag mycket nytta gjort om jag säger så,körde igenom biceps och cyklade 30 minuter och kände mig helt kraftlös idag,ingen energi och ork så nöjde mig med min fjuttiga träning,ja ja man kan ha sina bad days..det gör inte så mycket eftersom jag ska ut på en skön långpromenad med Helena (min kompis & granne) ikväll,får passa på nu när det är skönt väder ute,det ska tydligen bli sämre väder från och med imorgon och fortsätta så över helgen,
typiskt va..


Vad tror du hände när jag kom till Telenor..jo killen som jobbade där stängde av och på och fick det att fungera direkt,som om jag inte hade gjort samma sak som han,flera gånger till och med..hur dum kände jag mig på en skala 1-10 jo typ 10,han måste ju ha tänkt..typiskt otekniska brudar.
So what,nu fungerar den och det är det som räknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0