Inte gjort så mycket idag men dagen har sprungit iväg ändå (som alltid),städat lite här hemma,var även en snabbis till tippen igen och sen blev det en sväng till Ikea också,handlade en bäddmadrass,madrasskydd och varsitt nytt täcke till tjejerna.
Konstigt nog så köpte jag inget annat krafs som det alltid annars brukar bli,ja ja det är ju bra om jag lyckas någon gång att komma därifrån utan en massa nytt,som jag sagt förr så älskar jag inredning så jag har lite svårt att hålla fingrarna i styr när det gäller inredning *ler*.


Ikväll  fick det bli tjockispower middag,åkte förbi Vegabaren (händer inte alls ofta) och hämtade middag till tjejerna och mig,vi har tjejkväll ikväll eftersom Lasse är ute med grabbarna och "leker".






Kommentarer
Postat av: Li

Åh, Vega baren! vilka härliga flashbacks =O)

Ibland måste man få vara onyttig för att orka vara nyttig ;O)

2010-04-18 @ 21:48:08
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0