Lugn & skön söndag

Lika fort som det blir helg så är det över..

Imorse tog jag en skön sovmorgon,så skönt att kunna unna sig det emellanåt,men likväl så var jag oerhört trött när jag vaknade sen,kände mig egentligen inte alls utvilad,som man kanske borde efter att ha sovit gott och länge..


Underbart vårväder idag,vi grillade för första gången ute,dock bara korv men det smakade riktigt gott sen blev det även kaffe ute i solen,åh vad underbart när man kan vistas ute,snart börjar picknick tiderna också..inte alls fel va!

Senare blev det ett skönt dopp i hot tuben också,så nu luktar jag lagom mycket klor *grimacherar*..
och snart blir det filmkväll,ska titta på Beck filmen jag hyrde i fredags.



lunchen,inte världens nyttigaste men gott var det..




vatten,stan är full med vatten...


Nä,nu ska jag söndagsmysa vidare..Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0