Skulle inte byta mina nätter mot dagar..

Holy macarony

Jobbat dag idag men måste säga att jag trivs absolut bäst med att jobba mina eftermiddagar/nätter,jag föredrar att jobba långapanna och sen vara ledig istället för att jobba dagtid och jobba några fjuttiga timmar och sen inte hinna med allt det jag vill hinna med..som jag hinner göra när tjejerna är i skolan,t.e.x. städning,storhandling,tvätt,ärenden och träning o.s.v. allt det och mycket mer hinner jag med på dagarna när jag har egen tid,så skulle för allt  i världen inte byta bort det (ja självklart allt kan ju köpas med tillräckligt mycket pengar *fnissar*).

Idag så körde jag mitt Modifast race både till frukost och lunch,sen blev det några koppar kaffe och 3 röda äpplen också,så när jag kom hem vara jag verkligen vrålhungrig så det fick bli tidig middag idag,gjorde chili con carne med ris och sallad till.

Nu tänkte jag åka och köra dagens träningspass (åh jobbigt att behöva åka så här sent,när jag är van att träna på dagen).

Tjohej och hå,återkommer ikväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0