Hjärnspökena på besök..

Åh underbara vårväder

Man blir ju helt klart gladare och piggare som människa när solen skiner på oss,så efterlängtad som du varit,för min del känns det iallafall som jag njuter extra mycket i år..kan ju bero på den ovanligt hårda och långa vintern.


Precis kommit hem från Viktväktarna och gymmet,oj vad det tog emot imorse att kliva upp,holy macarony..och det tog emot extra när jag var så tveksam till att åka till v.v. överhuvudtaget eftersom jag fuskat så i helgen,men men det är bara att ta tjuren i hornen och stå för sitt leverne,men jag åkte och rätt hade jag +2 hg visade vågen,iiiik vad det kändes som luften gick ur mig men som jag sa så är det bara att ta tjuren vid hornen och köra vidare,det är som med det mesta här i livet,det går upp och ner men det gäller bara att vara tålamodig och orka köra vidare.

Så jag åkte bums raka vägen till gymmet och körde 1 timme förbränning på min evighetsmaskin *ler*,sen blev det en hel del magövningar och det känns bara så bra att kunna köra magen igen,utan smärta (helt otroligt egentligen att jag inte känner något efter operationen),men det är bara att tacka och ta emot !

Tyvär så vann mina hjärnspöken över mig (men endast för en kort stund) och jag kände mig misslyckad efter v.v. besöket..men det räckte att komma till träningen så försvann den känslan direkt (och hjärnspökena fick kasta in handduken) och jag fick ny energi till att fortsätta mot mitt mål,ny vecka och nya friska tag!



Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

SV: jag kollar också på anna anka^^ men tycker hon är lite väl knäpp ibland! sparka folk för att de glömmer hennes jacka?:S



Jag brukar kolla på kommentarerna på blogg.se Ser jag någon rubrik som verkar intressant så trycker jag^^ har faktiskt aldrig frågat hur folk hittar till vår sida... finns ju så många sätt nu ju:D Menar du att det är mer familj och vänner som tittar in på din blogg då?//Emma.

2010-04-20 @ 13:28:00
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

(TÄVLING I BLOGGEN)

2010-04-20 @ 14:01:07
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Li

Rätta inställningen!

Och försök att inte vara besviken på dig, det var bara ett litet plus! Det och lite extra är jag helt säker på att du "tar bort" till nästa vecka!

Nu är det nya tag som gäller, kämpa på! =O)

2010-04-20 @ 14:17:21
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0