Inte ens hunnit hem emellan idag..

Prioriterat skönhet före hälsa idag

Igår skrev jag ju att jag knappt hade sett en data men idag är det bara förnamnet,har verkligen varit så långt ifrån en data man kan vara..


Åkte direkt från mitt nattpass till vårat APT möte som vi har en gång i månaden och efter det åkte jag och mina arbetskompisar och åt lunch på en Pizzeria i Tyresö..ja inte blev det någon pizza för min del,fast jag var sjukt sugen på det,bara att stålsätta sig..så jag beställde en räk & avokadosallad,självklart var jag nöjd sen efter att jag kunde motstå ifrån att beställa en onyttig Pizza..självklart måste jag kunna äta det någon gång men inte just nu,det får jag ta en annan gång..

Efter lunchen hade jag egentligen tänkt att åka och träna men beslöt mig för att ta hand om mitt yttre istället,så åkte in till stan för att fixa mina naglar,så nu är dom fina igen *ler*.
Åkte förbi Restaurang Nem Nem och köpte med mig mat till jobbet,mums..sen var det dax att åka tillbaka för min sista natt den här veckan.

Snart är det helg igen,love it ♥♥


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0