lyckliga & stolta Bengal ägare!

Helgen har gått

så fort igen..i fredags så fick vi hämta hem våran lilla "Prins" Milo,oj vad det slet i mitt hjärta att ta honom ifrån sin mamma & syskon och sin uppfödare Roger,självklart kom tårarna för mig när vi satte in Milo i transbortburen och Milos mamma blev lite orolig då Milo pep i buren,då brast det för mig och jag kände mig som en bortrövare, snyft.


Jag hade ju inte trott att skulle åka därifrån med tårar när jag bar ut Milo till bilen,samtidigt som jag med glädje såg fram emot att få hem våran prins så kändes det jobbigt,så kluvet kändes det minst sagt..


Allt har gått toppen bra Milo är en helt underbar liten varelse som vi redan älskar innerligt,så nu har vi en liten son i huset också (dock en hårig *ler*), så nu är lyckan total !


Nu kommer en bildbomb på Milo




Milo på upptäcksfärd i köket..


självklart så köpte vi en egen namnbricka till Milo där
hans namn står och hemnummer på baksidan (ifall han
skulle råka slinka ut av misstag)






självklart hittade Milo till möss & vantkorgarna under
trappan,mjukt och skönt ju.




självklart köpte vi ett klätter torn också :) och Milo
ville vara med och sätta ihop den.


jaha..och vilket verktyg ska vi ta nu då..


yes,nu är den färdigmonterad !
















Kommentarer
Postat av: becka

gud vad han är söt <3 man blir kär i han !



kram

2010-04-25 @ 22:31:12
URL: http://bbeccus.blogg.se/
Postat av: Inger

Snacka om att han har världens bästa utsikt, kan ligga och kolla in vad/när vi får post ;) Eller är vid diskbänken, för att inte säga att vi har stenkoll på honom när han far runt på sitt klättertorn :)



Söt är han, hörde att min lilla F har klappat honom, får göra det jag med inom kort.

2010-04-26 @ 22:10:07
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0