kattkvinnan,det är jag det..

Go' morron!


Imorse gick jag (nästan) upp med tuppen,skönt att utnyttja dagen så mycket som möjligt.

Körde min dotter Linn till skolan eftersom hon skulle ha med sig en hel del packning,då alla 7:or skulle åka till Falun och vara där ända till Fredag,dom åker till Kunskapsgården i Falun en gång under varje skolår och kör en intensivvecka för att fördjupa sig i ämnena Hemkunskap,Bild samt Textil och Träslöjd (så mysigt har man om man går i Kunskapsskola).

Resten av familjen har också åkt iväg så nu är det bara jag och våran lilla kattfarm hemma,ja nu kan man nästan säga kattfarm då vi har 3 katter,men jag måste bara säga att även om det låter vansinnigt mycket så känns det inte som det,har man redan 2 som vi hade innan vi köpte Milo så kan man ha en till,för det är inte ett dugg jobbigare med en tredje och det är verkligen så.

Jag är en riktig kattmänniska,älskar dessa varelser oerhört och har faktiskt väldigt svårt att tänka mig ett liv utan katter,fy vad trist..och ett hem med katt eller katter känns riktigt mysigt!


Ser man på bild t.e.x. ett hus där det sitter en katt i ett fönster,så känns det huset eller hemmet mycket mer levande än ett hem utan..sen förstår jag verkligen att alla kanske inte tycker om djur eller har allergier o.s.v. och kan inte ha katt eller något annat djur av olika anledningar men jag kan absolut inte tänka mig att leva utan mina pälsänglar !



Hittade dess väggord som jag tycker var lite gulligt..


hemsidan heter fulsnyggdesign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0