Nu blir allt som vanligt igen..

Mysigt med Påsk

men det ska bli skönt att återgå till vardagen faktiskt,hemskt kanske och säga så,men det är så jag känner..
Imorgon ska jag träna och skärpa till mig med mat delen,känner ju att jag är på god väg både med mat & träning,så varför inte fortsätta i den andan när jag mår bra av det.

I Påsk har det självklart blivt en del onyttigt men det tar jag,nu är det bara att fortsätta precis som innan Påsken,jag har ju sagt till mig själv att,sakta men säkert..och det är precis det jag har lyckats med och kommer att fortsätta så,varför späka sig själv för hårt i onödan,vi lever ju bara en gång (vad vi vet).

Som jag sa tidigare i ett videoinlägg så har jag lyckats komma i mina jeans som jag inte haft på mig på jag vet inte hur länge,och till dig som tänker:oj då,då måste dom ju vara omoderna..lugn bara,jag skulle aldrig dra på mig något som inte håller måttet någerlunda,självklart är dom inte det hippaste & senaste men det gör inget,för sen när jag kommit ner till den vikten jag trivs i,så ska jag köpa ett eller flera par riktigt heta jeans *fnissar*.

Iallafall så är jag överlycklig åt att ha lyckats med det jag lyckats hittills med !!





Kommentarer
Postat av: Li

Nu är det "vardag" igen ja, så jag gör ett sammandrag av mina kommentarer på dina inlägg ;O)

vilka söta paraplyer!

Katten är helt lovely!

Drömtårta är underbart gott-men jag är katastrof dålig på att göra rulltårta så verkligen bra jobbat att få den såå fin.

Och självklart, GRATTIS till att komma i de gamla jeansen och DU ska vara stolt över det du åstadkommit hittills, ge dig en klapp på axeln och fortsätt sprida din positiva energi och kämpa på! =O)

2010-04-05 @ 19:40:47
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0