Änglavakt

Film är bäst på bio

sägs det,men det vet jag iförsig inte om jag kan hålla med om (jo men det är det nog,om jag tänker efter),nu är jag lite ambivalent i den frågan..det är ju så här att jag kollar mer än gärna på film hemma,eftersom vi har storbilds-tv och biosystem,så då förhöjs ju film effekten,men ja ja jag erkänner att film är ju annorlunda på bio..
Iallafall så ska jag på bio date med min kompis på torsdag kväll och det ska bli jätte mysigt,vi bestämde oss för att se på Änglavakt.

Är det någon av er som sett den och vad tyckte du/ni isånnafall ?




Ernst och Cecilia lever ett lyckligt och välordnat familjeliv. En dag drabbas de av något som totalt vänder upp och ner på deras tillvaro. När allt är som mörkast träffar de främlingen Walter, som förändrar deras liv på ett fantastiskt sätt.

Kommentarer
Postat av: Li

Har inte sett den, men jag älskar Michael Nyqvist!

Vad mysigt med en bio date =O)

2010-04-06 @ 15:15:01
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0