Borde ha gått upp i tid..

Min dag är förstörd

p.g.a. min sovmorgon..hur skönt är det inte med en ordentlig sovmorgon,jo jätte skönt men nu känns det verkligen som att min dag är en disaster (kanske inte riktigt katastrof,men inte långt därifrån iallafall),jag som skulle ha åkt och tränat,men nu är jag så mörbulltad så jag kommer faktiskt att skippa det idag (borde ge mig själv en knäpp på näsan nu),som tur är så kommer det en ny dag imorgon,så får ta min träning då.

Så vad ska jag göra nu då istället..jo jag ska nog ta och ringa min Salong Kameleonten och försöka få en klipptid inom den närmasta tiden,hm hoppas hoppas att jag får det väldigt snart,står inte ut annars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0