Love the feeling

Hemma igen

men bara för en stund,sen blir det Heron City.

Skönt när dagens träningspass är gjord,idag blev det 1 timme förbränning på cross-maskinen,sen körde jag 200 situps,har ju inte tränat magen sen operationen,så idag fick det bli premiär träningen för det och måste säga att det gick förvånansvärt bra,blev lite förvånad faktiskt,gjorde inte alls ont och det måste ju bara betyda att jag kan fortsätta att träna magen nu,yes yes yes !! Kan tänkas att jag får träningsverk imorgon men det tar jag bara positivt (säger jag nu)..

Nä nu ska jag börja städa sen hopp in i duschen och sen iväg på bio date.

Have a nice day !



Kommentarer
Postat av: Li

200 situps? 200 situps! Min mage skulle aldrig förlåta mig om jag utsatte mig för det ;O)

Duktiga du!

Hoppas bion var/är bra!

=O)

2010-04-08 @ 21:19:03
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0