"Carpe diem"


Vaknade pigg och utvilad vid 7 rycket imorse,hade ställt klockan på väckning 8.00 men varför ligga kvar och slappa när man kan kliva upp och göra nytta..sagt och gjort upp och hoppade,passade på att starta igång en maskin med tvätt och studs in i duschen sen,skönt att hinna ha en liten lugn morgon innan dagen drar igång på riktigt.
Idag börjar jag inte jobbet förrän 10 så hinner sitta här och filosofera lite och även få lite nytta gjort men just nu sitter jag med dagens bästa kaffe..morgonkaffet!!

Ha en underbar dag!

Ha ha haaaa hittade ett roligt ordspråk eller vad jag nu kan kalla det för..

När man arbetar flitigt åtta timmmar om dagen, kan man avancera till chef för att arbeta fjorton timmar om dagen.

(Roben Frost)

Inte har jag blivit någon chef fastän jag rätt ofta jobbar 24 timmars skift :o

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej , såg på Hannas blogg att hon hade en bild på mimmi och rubriken var tänk vad mycket man kan sakna

har det hänt något med mimmi?

Krmar till er<3!

2010-08-10 @ 14:46:20
URL: http://inthephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0