Cryingwife

Gråter du till filmer..?

Är du lite blödig och har svårt att hålla inne gråten på bio och hemma i soffan framför en film?
Då kan du iallafall trösta dig med att din man inte filmar dig! Nu är snackisen på nätet en sajt där en amerikansk man filmar sin fru varje gång hon gråter efter en film. Och som hon bölar!

Shit,tänk dig själv att bli filmad när du gråter till en film..nej tack!

Jag var ju på bio med mina döttrar förra veckan och såg på Letters to Juliet med b.l.a. Amanda Seyfried i huvudrollen,åhhh vad den filmen var bra rättare sagt skitbra,tror du inte jag satt och grät till den då emellanåt..jo hoo då,försökte bita mig i läppen men det går ju inte när man ser på en bra film och när det kommer känsliga scener.
Linn & Hanna (mina döttrar) sa: men mamma då,var inte ledsen,det är ju bara film.. (gulligt va)!

Hur är du när du kollar på filmer (då pratar jag om filmer som just är sånna som rör till det i tårkanalerna),biter du ihop eller låter du tårarna rinna utan att skämmas?


Nu när jag tittade på det här You Tube klippet så kom nästan mina tårar..igen,herre gu måste jag vara så känslig..


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag är makalös, gråter också till filmer. Ja inte bara till filmer utan även om någon idrottsstjärna tar medalj då gråter jag också.

2010-08-03 @ 00:21:37
Postat av: Li

jodå, vid rätt film så skulle jag likaväl kunna bli en av dem som finns på youtube -vet inte vad det är men det bara blir vattenfall, fast jag kämpar, för det är lite pinsamt.

Biggest loser kan jag inte heller se utan att fälla en tår... =O)

2010-08-04 @ 09:27:51
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0