Halv åtta hos mig skulle vara något för dig syrran

Tyvärr sovit bort nästan hela dagen


och har så dåligt samvete över det,usch varför..men jag tror att det var välbehövligt,jobbade nästan 100 timmar under veckan så kan ju vara det som sugit musten ur mig..troligtvis.

Igår kväll var jag och familjen hos min kära syster på middag och som vanligt så fick vi super god mat och goda drinkar,Tack kära syster för allt!! Du borde anmäla dig till Halv åtta hos mig,du skulle ta hem första priset..lovar!!

Ikväll ska jag och Lasse (min man) till Josefinas med våra goda vänner Jenni & Peter,bara chilla lite och äta något gott och garanterat dricka rose´vin och någon god drink,det ska bli så mysigt..längtar!

Imorgon ska jag träffa min kompis Helena,vi ska unna oss varsin skön och avkopplande fotvårdsbehandling,lovely *ler* mina fötter är inte så fina just nu,så snart blir det ändring på det..
Så den här helgen är det fullrulle,trevligt!


Kommentarer
Postat av: Li

åh,vet inte vilket jag blir mest avundsjuk på -underbar middag med sin syster eller fotvården ;O)

2010-08-17 @ 11:19:35
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0