Idag har jag min sista semesterdag,skulle ...

img_6807 (MMS)

Idag har jag min sista semesterdag,skulle egentligen inte ha börjat jobba förrän på tisdag nästa vecka men eftersom det var kris så ringde dom till mig och när dom ringer folk under semestern så är det katastrofkris,inget mig emot att hoppa in direkt (självklart är det mysigt att bara vara hemma,men ibland får man ställa upp) och sen så lockar ju extra pengarna rätt mycket också,hoppar vi in extra på helgerna som inte är på sitt eget schema,får vi kvalificerad övertid och det är inte kattskit precis,rättare sagt oerhört bra betalt,så bra att man nästan skäms..så kunde inte motstå att ta extrapasset.Nu sitter jag på baksidan i solen och njuter av min sista semesterdag med en kopp kaffe,allt har ju som sagt ett slut..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0