Jag älskar er ändå,med eller utan kommentarer *blink blink*


Kikade in på min systerdotters blogg nyss och vad ser jag där..ha ha haaa gulliga dig Jennifer,jo hon skäller på dig/er mina läsare,hon tycker att ni är tråkiga och vet du/ni varför..jo för att ni kommenterar för sällan eller rättare sagt typ aldrig (borsett från några som har fattat att det är kul att ge och då är det även kul att få,ibland iallafall),jag kan göra en jämförelse (bra eller dålig,det får du själv avgöra) tänk t.e.x. att du skickar en massa sms till dina vänner men du får aldrig några svar tillbaka,hur skulle det kännas då..? Troligtvis inte så roligt och tillslut så tröttnar man och skickar inget mer.
Tyvärr (Jenni,du har nog noterat r:et *ler*) så är det nog lite så i mitt fall just nu,,kanske det är orsaken till min minskade uppdatering..? vet inte riktigt..


Det här var det som fanns på jennifers blogg,gulligt va!
Vill ni kika in i hennes blogg så klicka på här!


Kommentarer
Postat av: Inger

Jag tänker iaf inte ta åt mig ang tråkig för jag kommenterar ju ;)



Däremot förstår jag det där med att det ekar tomt bland kommentarer, vill också ha mååånga kommentarer :)

2010-08-11 @ 20:52:23
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hej! Haha, jag såg tyvärret. Jennifer har ju rätt, fast jag tror att jag är en de som inte behöver ta åt mig, för jag försöker att vara aktiv och kommentera. KRAM

2010-08-11 @ 20:53:28
Postat av: Jennifer

Hihi <33

2010-08-13 @ 16:46:37
URL: http://jenniferswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0