Nu har vinden vänt..förhoppningsvis



imorse när jag vaknade och såg att väderguden defenitivt inte var på sitt bästa humör,förstod jag direkt att vi fick skjuta på segelturen med våra goda vännerJenni & Peter med familj,booo men det är ju inte lika mysigt att vara på sjön när solen inte behagar att visa sig..så vi gör ett nytt försök imorgonbitti,hoppas hoppas att väderguden är på vår sida då,det verkar som att vinden har vänt och solen har faktiskt tittat fram sen i eftermiddags!!

Så istället passade det bra att ta en bio (perfekt bioväder i eftermiddags) så vi tittade på Bröderna Karlsson,den var helt okej,rätt bra men ingen wow upplevelse precis,som jag fick förra veckan när jag såg på Letters to Juliet på bio,där kunde jag känna wow effekten efter och även under filmen,gå och se den när du ska gå på bio nästa gång!

Efter bion i eftermiddags så gick vi till restaurang Pong på Drottninggatan,det är en rätt nyöppnad Asiatisk resaturang,där dom har lite allt möjligt och även ett jätte frächt Asiatiskt Buffebord,jätte gott (sist jag var där för någon vecka sen så var även Carolina Gynning där) intresseklubben antecknar..eller hur *ler*!!

Nu sitter jag här och väntar på familjen Damore som ska komma hit på lite fika och så ska gubbsen titta på matchen mellan AIK-Rosenborg,jag och Jaqueline är nog inte så värst intresserade av matchen så vi kommer nog mest att sitta och snick snacka,trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0