önskar det fanns fler

Vissa människor bara har det där..

Hittade på en väns sida på Facebook (ingen jag är vän med men önskar jag vore det) en kvinna som inspirerade mig väldigt,bara genom att titta på hennes foton så lös det riktigt om henne,glädje sann glädje,hon verkade ha en sån positiv aura runt sig så hon inspirerade mig en hel del.

Egentligen fastnade jag för hennes snygga vältränade armar (hon var 50 år och så sund och vältränad ändå,önskar jag ser ut så vid 50,inte för att det är gammalt men det tillhör tyvärr inte till vanligheterna att se en 50 åring som ser ut så),eller det var hennes armar som gjorde att jag blev nyfiken och gick in på hennes profil,tittade på hennes bilder och måste säga att det verkligen lös om henne,underbart att se och man kunde se direkt att hon hade "det där" (nu pratar jag inte om ytan,utan hennes sätt att sprida glädje) som så många andra borde ha,då tror jag att världen skulle se annorlunda ut!!

Det var på hennes profil jag hittade det söta raggningstipset som jag skrev om i förra inlägget,gulligt raggningstips va!

 



 



 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vissa personer inspirerar verkligen på ett positivt sätt och andra inte. Måste säga Pia att du är jätteduktig på att uttrycka dig i ord, jättekul att läsa när du reflekterar över olika ämnen, stora som små. KRAM

2010-08-09 @ 05:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0