Precis kommit hem från jobbet,huh känns so...

img_5249 (MMS)

Precis kommit hem från jobbet,huh känns som jag jobbat en hel del timmar nu.. iallafall vem möts jag av när jag låser upp dörren jo av min "Prins" Milo,han jamar och åmar sig och gör sig verkligen till för att visa att han är glad,det om något gör en på gott humör (om man nu skulle råka ha en sån där "bad day" någon gång) inte för att jag har det idag men självklart är det alltid lika glädjande att se när ens husdjur blir glad att se en *ler*. Nu ska jag ta mig i kragen och gå en skön långpromenad (innan frukost),dax att skärpa till mig nu..laddar inför ett besök på gymmet inom närmsta dagarna här också,när jag tänker efter så längtar jag dit!! Nä nu ska jag ut och traska,see you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0