Time to work,again..

Tjohoooo..!

Trodde jag skulle vara ledig nu fram till imorgon bitti *skrattar åt mig själv* ha ha haaaa där fick du..

Fick ett erbjudande om att hoppa in på nattpasset nu i eftermiddag,självklart tog jag det,nemas problemas..problemet är bara att det känns som att jag bor mer på jobbet än hemma emellanåt men men det går som sagt i perioder med väldigt mycket extra jobb och när det erbjuds brukar jag ta det om jag kan.

Har bara varit ledig ondsdag & torsdag dag mellan 8-15 sen har jag jobbat konstant sen i tisdagsmorse fram till imorgon kl 15.30,då jag slutar på mitt andra extra jobb som jag går till efter nattpasset,ja ja ska absolut inte klaga (det är mer ett konstaterande från min sida),allt går ju i perioder som sagt och så länge man har jobb får man vara glad!!

Nu blir det troligtvis dåligt med inlägg av naturliga skäl *ler*

Puss & Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0