Träningsdax..!



Borde verkligen rycka upp mig nu..!


Har latat mig igenom hela sommaren (borde ge mig själv en knäpp på näsan för det) och fattar inte vad som hänt med mig..? Jag som vanligtvis inte kan leva utan min träning,vad var det som gick snett ?

Är så förvånad över mina egna sjuka tankar: orkar jag verkligen åka iväg och träna..?
Vad är det för konstiga tankar (skärp dig nu för fasen)!!!

Din lilla slöfock
,det är bara att ta sig i skinnet och rycka upp sig nu..
ingen gör det åt dig,fattar du!!!

Ja jaaa,jag får väl ta på mig träningskläderna och iallafall åka och känna på maskinerna lite,då får jag garanterat det där suget efter att träna igen oops,tänk om jag inte får det..vad gör jag då?

Nu har du gått för långt..stanna hemma och baka chokladbiskvier (som du gjorde igår) när du egentligen borde ha åkt till gymmet och gjort något vettigt,istället för att sitta hemma och jäsa..

Nä,nu ska jag bara dricka upp mitt morgonkaffe,sen ska jag dra på mig träningskläderna och skärpa till mig, rejält!!!



Kommentarer
Postat av: Li

Du ligger i lä min vän, jag har slarvat hela sommaren med både mat och träning ;O)

Men blir lite inspirerad av dig nu (och försöker då att inte tänka på goda chokladbiskvier)

Jag måste också ta mig i kragen!

DUKTIGA DU! =O)

2010-08-26 @ 10:40:43
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0