Borde ha sparat min semester..


Imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så var min första tanke att,fy sjutton gubbar för det här vädret,vart tog våran sommar vägen..?

Ska jag vara riktigt ärlig så känner jag att jag hade lika gärna kunnat jobba och sparat mina semesterdagar till en annan gång..eftersom jag har ett så bra jobb som ändå gör att jag är ledig rätt mycket mellan varven.

Det är ju alltid lätt att vara efterklok,eller hur!
 
För hur skulle man kunna gissa sig till vad det blir för semesterväder..det är som ett lotteri,antingen drar man vinstlotten eller så får man nitlotten och just den här andra vändan av min semester så har jag lyckats eller ska jag säga misslyckats med den sistnämnda lotten..typiskt.

Ingen aning om vad jag ska hitta på för något idag,har ju en hel del att göra om jag tänker efter t.e.x. som att rensa i skåp,lådor och vaxa mina köksluckor men ska jag vara helt ärlig så lockar det inte mig för tillfället för 5 öre.Borde nog börja så smått iallafall med ett skåp i taget..får se hur jag gör,ska nog fundera lite och dricka en kopp kaffe till att börja med..


Kommentarer
Postat av: Li

jag förstår hur du känner! min sambo har precis klivit på semester nu när regn o rusk kom =(

men vi får hålla tummarna att vädret vänder och speciellt idag då du ska ut på seglats! =)

2010-08-04 @ 09:25:58
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0