annandagen

har gått i lugnets tecken,började dagen med en skön sovmorgon och sen så har jag fixat här hemma,ja du vet det där gamla vanliga som man typ jämnt gör..hm inte ens på julen kan jag låta bli...men jag är ju som jag är och som det sägs,så är det svårt att lära gamla hundar att sitta och det kan nog stämma..?
Jag måste säga det att jag mår sämre om jag inte städar,än om jag städar stup i ett,hur sjukt det än låter så älskar jag att städa,that´s the way i am..! Nog om det.

Iallafall så åkte vi till svärföräldrarna på eftermiddagen och firade lite jul,då vi firade med min familj på julafton i år,vi kör nämligen varannat år varianten.
Vi fick som vi alltid får god och vällagad mat hos svärföräldrarna och sen hade vi julkappsutdelning.Vi hade en mysig eftermiddag/kväll.

Eftersom jag knappt varit hemma så har jag inte bloggat heller..

Imorgon ska jag försöka ta lite bilder på vad jag fick i julklapp,lägger nog upp någon bild på det och sen ska jag försöka fota mina ChillNorway plagg som jag hämtade häromdagen,tjohoo!


Efterrätten vi fick hos svärföräldrarna var en jättegod
hemmagjord yougurtglass,slurp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0