Äntligen fredag

Efter en vecka med i stort sett dygnetrunt jobb och eftersom jag inte har något 8 timmars jobb utan 17 timmars pass och sen rakavägen till nästa arbete,så blir det i stort sett dygnetrunt jobb,så känns det lyxigt att få vara ledig fredag,lördag och söndag.
Jag ska verkligen njuta av att bara få vara hemma*ler*.

Så min frånvaro från bloggen skyller jag på mycket jobb..nästa vecka ser likadan ut fram till torsdag,för att sen vara ledig fredag och lördag,för att sen återgå till jobbet på söndagen.

Äntligen fredag säger jag bara!
Sitter och väntar på Idol,ikväll är det sista programmet innan finalen.Känns som den här säsongen har gått tokfort,eller hur!

Jag tror tyvärr att Jay vinner men jag hoppas att Olle vinner.
Självklart tycker jag att även Jay är grym,men på något konstigt sätt som jag inte kan förklara,tycker jag att han är rätt äcklig och sluskig,inte blev det bättre heller efter alla skriverier om hans hasch användning under pågående Idolsäsong..
Skicka killen på rehab istället!!!




Kommentarer
Postat av: Li

det är därför det varit så tyst här ute!

Njut verkligen av att vara ledig nu då =O)

tråkigt att din favvo fick lämna idol...

trevlig helg! =O)

2010-12-04 @ 13:42:32
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0