den som spar han har..



Äntligen hemma !

Nu kan semestern börja,tjo hoo vad skönt.

Ikväll ska vi till systeryster och fira in det nya året,vi ska laga maten tillsammans hela gänget och det är ju alltid trevligt att hjälpas åt med tillagningen och sen mingla runt lite mellan varven,ingen stress på nyårsafton inte och det brukar ju bli att man äter lite senare på nyår,då är man färdig med nyårs-supén lagom till 12 slaget.

Vi äter oftast gratinerad hummer efter 12 slaget när man kommit in igen efter att ha skjutit raketerna,den som spar han har.. och så blir det även i år,hummern sparar vi till sist,slurp!

Nu ska jag alldeles strax åka iväg för att schysta till mina naglar och sen efter det ska jag köpa en ny kattbur till Milo,han är lite för stor för den vi har till Mimmi & maja (våra katter),eftersom vi tar med honom till fjällen på söndag så måste killen ha en bur han ryms i,han är ju en rätt stor kille nu,så inte ska han behöva sitta i en trång tjejbur under bilfärden heller.

See you later!

Kommentarer
Postat av: Li

Va fin du var på bilden!

låter som ett mysigt nyår! =O)

Gott nytt år!

2010-12-31 @ 13:15:31
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0