Erik Grönvall



Den här lilla söta skitungen sprang runt på Ikea i Kungenskurva igår..

Jag var där som sagt med min mamma,syster och systerdotter igår och vi hade precis varit uppe och ätit lunch på övervåningen,då vi påväg ner ser Erick vid sängavdelningen..innan jag reagerade på att det var han så stod jag redan i rulltrappan påväg ner,hade jag sett honom tidigare hade jag defenitivt gått fram och tagit ett foto på honom som jag sen hade lagt upp här,men är man inte blixten i alla lägen så får man skylla sig själv..

Han var sig precis lik,söt,blond och supersmal,det skulle vara till Ericks fördel att gå upp lite i vikt,men det kanske är lättare sagt än gjort!

Vissa har problem att gå ner i vikt och andra att gå upp i vikt..och vad vet jag egentligen om honom,han kanske stormtrivs med sin supersmala kropp och det är ju huvudsaken att man själv trivs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0