Haircut time

Äntligen ska jag klippa mig,skulle gjort det för någon vecka sen men har fått boka om tiden ett antal gånger nu, pga. att jag jobbat så mycket och inte haft tid att klippa mig,men idag klockan 13:00 ska jag till F&M Hair,äntligen blir jag av med det risiga.
Jag kommer nog bara att klippa topparna,jepp kalla mig feg..det tar jag ;) kankske att jag vågar mig på en ny tuff frisyr till våren,men det får bli när jag gått ner minst 10 kg och blir av med mina hamsterkinder,blää har sånna där typiska "finska kinder" och ännu mer nu när jag gått upp i vikt,grr..har bara mig själv att skylla.

Efter jul och nyår och när vi kommit hem från fjällen vet jag "någon" som ska kämpa stenhårt för att bli av med minst 10 kg,så nu laddar jag hårt inför en nystart för mig själv!!




Kommentarer
Postat av: Li

då är vi två med risigt hår just nu och som ska ta tag i oss själva med en nystart nästa år ;O)

2010-12-22 @ 10:17:21
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0