Hyvää päivää

Go´dagens


Igår var jag på planeringsdag med jobbet som jag skrev i mitt förra inlägg,huhuuu får tyvärr lite rysningar när jag tänker på det..
Om jag säger så här,det var rätt mycket sjögång och gissa vem som passade på att bli lite sjösjuk..?

Japp,helt rätt..det var jag det,bläää mår fortfarande illa när jag tänker på det,jag går inte in på detaljer precis men du förstår säkert själv hur det slutade..

Bortsett från min sjösjuka så var det en bra planeringsdag!

Nu är det snart dax för mig att kliva på ett megalångt arbetspass,börjar idag klockan 15:00 och kliver inte av förrän på torsdagmorgon klockan 08:00,så det kommer att innebära att jag inte kommer att kunna närvara med några inlägg här på min blogg.

See you later!!

Kommentarer
Postat av: Li

Men usch vad tråkigt!=O(

hoppas du kunde gunga runt lite i taxfreen iaf, det brukar vara en av de bästa sakerna med båtandet tycker jag =O)

det och buffe-men kanske inte om man är sjösjuk då=O(



hoppas du har det bra på långpasset!

2010-12-08 @ 10:15:33
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0