lever,lever inte,lever..

äntligen fredag..

och jag är ledig hela helgen,yes vilken skön känsla!

Har jobbat kopiöst mycket,så nu känner jag att jag är redo för en bara vara helg.
Under förra veckan fick jag ihop 93,5 arbetstimmar,shit..tänker jag efter är det lite för mycket men men,nu är dom färdig arbetade och jag kan pusta ut och det ska jag banne mig fira med ett glas vin ikväll..
eller inte förresten,kom precis på att jag ska ju agera taxibolag ikväll *blink blink*,har lovat att hämta min dotter hos sin kompis ikväll,så får se om det blir ett glas vin efter det då ?

Jag har varit väldigt frånvarande från min blogg,i know men tiden räcker inte till vissa veckor helt enkelt,tänk om dygnet hade 48 timmar istället för 24,undrar om tiden skulle räcka lite bättre då..? Nä,banne mig det skulle det säkert inte göra,då skulle man säkert ta på sig ännu mera måsten,så lika bra att behålla våra 24 timmar som vi har !! Gu vad jag svamlar,lika bra att jag åker och storhandlar nu istället.
Buhuuu egentligen varken orkar jag eller vill ut i snökaoset,men så lär det ju vara nu ett tag så lika bra att vänja sig,eller..?




En bild från förra vintern utanför vårat hus,snart ser det exakt likadant ut..

Kommentarer
Postat av: Li

tror det är bra att dygnet inte har fler timmar, för då skulle du säkerligen jobba mer också- även om det verkar helt ofattbart att du skulle det!

93,5timmar- det är ju som två styckens arbetsveckor på en person. DU måste bromsa och ta hand om dig också!!! Inte bara jobba! uj, så jag skäller ;O)

Ja, snön vräker ner -får se ifall det blev eller blir så mycket framför ert hus igen.

Hoppas du fick ditt glas vin, eller två ;O)

2010-12-18 @ 13:03:32
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0