Mysig födelsedag



Imorse vaknade jag av att det ekade "ja må hon leva" i hallen,blev alldeles varm inombords.

Igår kväll hade vi lite födelsedagsfirande för släkten,då Lasse (min man) fyllde år den 20 november och jag fyller idag,så vi slog ihop våra dagar.
Kvällen var väldigt trevlig och väldigt god mat (som min lilla gubbe lagat) och som vanligt så gick kvällen oerhört fort i gott sällskap.

När klockan hade passerat 00:30 blev jag uppvaktad med världens skönaste present..wow säger jag bara *ler*,ska jag säga vad det var??

Okej då *blink blink*,jag fick en OBH Nordicas Shiatsu massage sittdyna *ler jättestort nu*,måste säga att den är såå otroligt skön och avkopplande,wow!

Jag blev jätteglad för presenten men inte nog med det,imorse då när familjen och Jennifer (min systerdotter som stannade kvar) kom insjungande,så kom dom in med 2 presenter till..min man är så söt,han skämmer bort sin fru *ler*,vet du vad han sa,när jag sa:men herre gud,får jag fler presenter,jag fick ju en sån fin present inatt.
Lasse (min man): jo men älskling,jag har ju bara en fru och då får du fler presenter,hade jag haft fler fruar än en,då hade du ju bara fått en present.
Ha haa haaa gulligt va!

Iallafall så öppnade jag sen två till och då fick jag ett presentkort till ett spa med övernattning och sist men inte minst en jättefin morgonrock.Inga dåliga presenter inte,jag måste säga att min älskling är världens givmildaste och generösaste man,tack älskling för allt!!

Dagen fortsatte med ett besök till Gamla Stans julmarknad med familjen och min syster och hennes familj som sällskap.
Efter julmarknaden så gick vi till Restaurang Michelangelo och åt brunch allihopa.Jag har haft en toppen födelsedag idag!

Nu ska jag ta och värma glögg till mig och gubben ♥

Kommentarer
Postat av: Li

Grattis i efterskott!

Vilken mysig födelsedag du verkar ha haft och vad fina presenter! Härligt!

Och väl förtjänt! =O)

2010-12-06 @ 10:54:40
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0